| Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne |
| Författare |
Meddelande |
mommo9 Elefant

|
Skrivet: Tor Jul 15, 2010 11:55 am Rubrik: |
|
|
| Jag åker bort den 22 Juli och 8 dagar frammåt. Men kan vara inne lite ändå. |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
eeol Dingo
|
Skrivet: Tor Jul 15, 2010 9:21 pm Rubrik: |
|
|
| Kan ni/du skriva upp mig i våra rollare? Jag ska spela Åhus, och vara i Skåne hela veckan, så jag kommer inte vara aktiv... |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
wolfy_98 Elefant
|
Skrivet: Tor Jul 15, 2010 9:36 pm Rubrik: |
|
|
Måndag den 26/7-10 ska jag åka till stockholm och vara där i tre veckor. Jag kanske kan vara inne någon gång andra veckan i så fall... men jag tror inte det. Vi ses  _________________ Carlisle Cullen is my life! Love Carlisle Cullen!! |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
dea Blåval

|
Skrivet: Tor Jul 15, 2010 10:03 pm Rubrik: |
|
|
skriv upp mej på aktiv  _________________ - ACDC AND ROCK´N ROLL - - People chance, things goes wrong, shit happens, life goes on - |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Emmasaga Elefant

|
Skrivet: Tor Jul 15, 2010 10:19 pm Rubrik: |
|
|
| wolfy_98 skrev: | Måndag den 26/7-10 ska jag åka till stockholm och vara där i tre veckor. Jag kanske kan vara inne någon gång andra veckan i så fall... men jag tror inte det. Vi ses  |
Du Wolfy_98.. Vi kanske ses XD Ska ju också dit hehe. _________________ "Åh, gråt inte Ginny. Vi ska skicka dig massvis med ugglor" "Vi ska skicka dig en Hogwarts toalett" -Fred och George Weasley.
Gilla Harry Potter, Dissa Twilight |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
winxloer Blåval
|
Skrivet: Tor Jul 15, 2010 10:32 pm Rubrik: |
|
|
(Haha,ska kanske också dit,är faktiskt där nu (; ) _________________ "Gone is the darkness that I once called my home Or have I become it? Am I still alone? Gone is the fear. or at least so it might seem Is this the one of which I know I cannot dream." |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Emmasaga Elefant

|
Skrivet: Tor Jul 15, 2010 10:58 pm Rubrik: |
|
|
(oooh :D Har du gått på Gröna Lund.. Ska dit typ första dagen jag är där :D) _________________ "Åh, gråt inte Ginny. Vi ska skicka dig massvis med ugglor" "Vi ska skicka dig en Hogwarts toalett" -Fred och George Weasley.
|
| Till överst på sidan |
|
 |
winxloer Blåval
|
Skrivet: Tor Jul 15, 2010 10:59 pm Rubrik: |
|
|
(O,ja (: många gånger,skitkul men är ganska höjdrädd så skriker typ hela tiden xD < 333) _________________ "Gone is the darkness that I once called my home Or have I become it? Am I still alone? Gone is the fear. or at least so it might seem Is this the one of which I know I cannot dream." |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Emmasaga Elefant

|
Skrivet: Tor Jul 15, 2010 11:06 pm Rubrik: |
|
|
| winxloer skrev: | | (O,ja (: många gånger,skitkul men är ganska höjdrädd så skriker typ hela tiden xD < 333) |
(Hahha Jag älskar sånna här högt upp och så.. Har aldrig varit där innan men älskar liksom att åk Kanonen på Liseberg.. Älskar den och Balder <33 Fast kanske inte ska spamma ner tråden..) _________________ "Åh, gråt inte Ginny. Vi ska skicka dig massvis med ugglor" "Vi ska skicka dig en Hogwarts toalett" -Fred och George Weasley.
|
| Till överst på sidan |
|
 |
BloodyMissCullen Elefant

|
Skrivet: Fre Jul 16, 2010 1:44 am Rubrik: |
|
|
Jag ska åka till Öland sista veckan i juli och kommer antagligen inte ha tillgång till dator. _________________ Dröm bortom verkligheten och färdas på en våg av tankar mot den plats som endast du känner till
|
|
| Till överst på sidan |
|
 |
wolfy_98 Elefant
|
Skrivet: Fre Jul 16, 2010 10:47 am Rubrik: |
|
|
| Emmasaga skrev: | | winxloer skrev: | | (O,ja (: många gånger,skitkul men är ganska höjdrädd så skriker typ hela tiden xD < 333) |
(Hahha Jag älskar sånna här högt upp och så.. Har aldrig varit där innan men älskar liksom att åk Kanonen på Liseberg.. Älskar den och Balder <33 Fast kanske inte ska spamma ner tråden..) |
(Förut var vi typ alltid där när vi var hos mormor Men det var ett litet tag sen.. Men jag ska till skara sommarland med min surra har aldrig varit där. I gröna Lund har jag aldrig åkt någon sådar, hög. Uppskjutet och frittfall menar jag i alla fall. Jag skulle vela åka Frittfall. Ser så j*vla kul ut hihi. Uppskjutet ser ochså kul ut ) _________________ Carlisle Cullen is my life! Love Carlisle Cullen!! |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Emmasaga Elefant

|
Skrivet: Fre Jul 16, 2010 11:38 am Rubrik: |
|
|
| wolfy_98 skrev: | | Emmasaga skrev: | | winxloer skrev: | | (O,ja (: många gånger,skitkul men är ganska höjdrädd så skriker typ hela tiden xD < 333) |
(Hahha :D Jag älskar sånna här högt upp och så.. Har aldrig varit där innan men älskar liksom att åk Kanonen på Liseberg.. Älskar den och Balder <33 Fast kanske inte ska spamma ner tråden..) |
(Förut var vi typ alltid där när vi var hos mormor :) Men det var ett litet tag sen.. Men jag ska till skara sommarland med min surra :) har aldrig varit där. I gröna Lund har jag aldrig åkt någon sådar, hög. Uppskjutet och frittfall menar jag i alla fall. Jag skulle vela åka Frittfall. Ser så j*vla kul ut hihi. Uppskjutet ser ochså kul ut :P) |
(Har du varit på Liseberg? Jag har varit där en gång och åkte typ uppsvinget.. läskigt var det.. kändes som om man skulle glida ur sitsarna!! :D) _________________ "Åh, gråt inte Ginny. Vi ska skicka dig massvis med ugglor" "Vi ska skicka dig en Hogwarts toalett" -Fred och George Weasley.
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Mee Elefant

|
Skrivet: Sön Jul 18, 2010 9:42 pm Rubrik: |
|
|
um, den här tråden skapades efter det att jag for, så kanske lite sent för min del då, men nu är jag hemma om någon ils läsa det xD _________________ "Ps. I love you" så sjukt fin film. jag ska fan gifta mig med en irländare < 3 |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Limmy_Stampe Bisonoxe
|
Skrivet: Tis Jul 20, 2010 5:16 pm Rubrik: |
|
|
| Limmy_Stampe skrev: | Jag är bortrest till fredag (eventuellt tisdag), så jag har inte så mycket tillgång till dator, loggar kanske in någon gång på kvällarna. |
uppdatering;)
jag blir borta lite längre, vet dock inte hur mycket längre... _________________ viva la Revolucion
(förlåt för min dåliga aktivitet på d.n de senaste veckorna, har haft fullt upp och kommer förmodligen ha det en tid framöver också) |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
leax Elefant
|
Skrivet: Ons Jul 21, 2010 6:09 pm Rubrik: |
|
|
Är borta från Tisdag kväll eller Onsdag morgon till 1 vecka eller 10 dagar:) _________________ ╔═══╗ ♪ ║███║♫ ║ (●) ♫ ♫
I`M PLAY AC/DC |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
|